MIJAS BLOGG.

Alla inlägg under april 2011

Av Mija - 30 april 2011 23:07

Älskar denna kämpe! Han är så jävla skön efter galopp i dag på UMÅKER så ställer han sig & vinner lätt!




   

Av Mija - 30 april 2011 21:42

helt klart en trist helg. Var på centrum m dottern & kollade på brasan .


 


Skitkallt & trist. Såg en idiot & ville spy! Vi cyklade hem rätt snabbt & kolla film & data i stället. Hittat en ny skön låt. Kommer här:

Ha en skön kväll!


Av Mija - 30 april 2011 06:19


 

SÖT VAA?

Av Mija - 30 april 2011 04:52

  Chaps 195:- & bettet 143:- 12, 5 mm.


Handlade ett nytt bett & ett par chaps/leggings I syntet  på RIDHUSET Köpmanvägen 5 här i Bro, E:mail : ridhusetibro@gmail.com. Jättetrevlig tjej  (ÅSA KARLSSON) som äger den hästaffären. Pratade m henne ett bra tag då jag var där & handlade i torsdags. Hon känner min äldsta dotter. Hoppas att det går bra för henne här i BRO. Så ni som bor häromkring ta er dit & kolla & shoppa lite. Gå m på hennes sida på FACEBOOKSIDA : RIDHUSET I BRO.


   Utanför

   Affären i Bro.

Av Mija - 30 april 2011 03:47

här blir det lugnt då jag & Denize firar ensam el mmin granne S & denne dricker inte alkohol. Får se om vi kollar på någon BRASA eller om dottern kanske gör det m en vän från hennes förra klass. TACOS står på menyn. Det är gott & enkelt, hallon & glass till efterrätt blir det oxå.


 


Hoppas att vädret blir ok, behöver inte vara sol men bara det inte regnar el blåser så är det ok. För jag tycker att man ska kunna vara ute på VALBORG.


 


Hoppas ni får en trevlig VALBORGSMÄSSOAFTON.


Kramar från mig!   

Av Mija - 30 april 2011 03:21

Älskar mina 2  vuxna barn, sen vad som hänt el inte det vet bara vi 3 & ingen annan. Om vem som har rätt el fel är väl en fråga som kommer få 3 olika svar kan jag tro. Vi har gjort både och enligt mig. Mitt liv är rätt ok, men jag saknar dem väldigt mycket. Kan inte skriva om dem ( att jag älskar dem & en bild på dem) för då kommer det in en moraltant/farbror & kommenterar som om denne visste allt om mig. Vad denne vet om mina barn vet jag inte & eftersom denne alltid är anonym så tror jag att det är en fegis & denne känner inte mig speciellt bra ,för då skulle denne inte kommentera som denne gör. Sköt er själva & låt mig ha mitt. Den här sidan är inte till för att kasta skit på någon el dyl, utan min ventilations blogg. Har inte lagt ut någon m namn el liknade som kan skada dem eller som inte jag vet sanningen om utan att smutskasta personen m bild & namn. Men vad jag tycker & känner är upp till mig att skriva om. Min 2:a dotte ( 13 år) blir ledsen över att andra dömer mig för sånt dem inte vet hela sanningen om & att vissa tar ut det på henne. Hon älskar sina syskon & vill inte läsa mina bloggkommentarer där någon/några kommenterar elaka & falska anklagelser. TA REDA PÅ HELA SANNINGEN innan ni ens tänker tanken på att skriva här. Ta det m mig öga mot öga om ni har något att säga för här kommer inga sådana kommentarer att visas mer. RESPEKTERA min dotter & mig tack. Skulle inte skriva illa om någon i deras blogg, bara svara om det skrivs falska saker om mig el sånt som sårar mig el min dotter.


Så nu vet ni det, skiter i om ni tycker att jag avslöjar för mycket om mig själv. Jag är den jag är & visst jag har fel & brister men står för dem & vill inte att mina barn ska få skit för det. Passar det inte så läs inte!


 


Av Mija - 30 april 2011 03:00

Av Mija - 30 april 2011 02:36

Hoppas verkligen att denne person tänker efter. Allt kretsar inte bara runt dig, du är vuxen & får ta ansvar för det du själv valt. Sen att vissa godtar det du gör är inte ett plus. En dag kommer du se tillbaka på det som är nu & då kommer du undra vad det var som gick fel? Är du det minsta klok så kommer du oxå skämmas & tänka att deet var jävligt omoget av mig att göra detta. Hoppas det inte är försent då.  


Ja jag har fel & brister men skulle aldrig göra som du gjort & det har jag bevisat tidigare. Ego är jag inte heller.


Tänk dig för & var inte ego & tjurig. Detta står jag för & skulle prata mdenne om jag visste att det skulle funka.


 

Presentation


Mija Derdour

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

MIJAS BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards