MIJAS BLOGG.

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Mija - 3 maj 2011 01:27

Är död, skönt kan jag tycka ...


 

Av Mija - 3 maj 2011 00:55

Vart på AF & skrivit in mig, ett måste trots mitt tillstånd. Då läkaren inte är klar m min utredning ännu.




   


Sen var det en shopping runda mmin älskade Christina. Vi käkade på IKEA & sen var det full fart på oss.He hee.


 


Hittade lite smått & gott. Ett par vita typ basket kängor, smink, shampo mm. Orkar inte skriva  upp allt, mycket smått. Men kul var det & det känns i benen kan jag lova, vi sparan omkring i 5-6 tim ha haa. Kul att kolla & drömma om sånt man vill ha, eller ska köpa senare, hmmm. Ha haa.


 



Dottern hemma i dag, varför vill ni inte veta. Är lite sur på henne. Men hon lovade gå i morgon. Håller tummarna för det.


 


Cyklat m Albin för 2 tim sedan. Han var pigg & glad som vanligt minlilla plutt.Katterna mår oxå bra & röjer gärnat hör jag. Men då somnar dem snart så jag kan sova sen. SMART VA?


Nääe nu ni ska jag avsluta här & försöka sova lite. Natti natt på er. 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mija Derdour

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

MIJAS BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards