MIJAS BLOGG.

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Mija - 8 maj 2011 16:54

 

Av Mija - 8 maj 2011 16:28

Snart trav på tv4 det börjar 17.05 Måste ju kolla missade v75 i går.

(Dum som jag var träffade jag en person i stället.)Travet är ju bättre. He hee. 


 


 

Snart är det dax för elitloppet på SOLVALLA oxå, det får inte missas! Sista söndagen i maj är det alltid. Så i år blir det den 29/5. LÄNGTAR!


 



Av Mija - 8 maj 2011 16:23

Den vart god men ser för jävlig ut, degen var inte den bästa så kavla gick typ inte. Nästa ggn gör jag egen deg tack...


Dottern kommer hem ef 8 i kväll så man är lite ensam, visst är det skönt hon är m sin pappa. Men trist för mig. He hee.


Av Mija - 8 maj 2011 09:36

Vad är det m mig som får vissa att säga saker sen så tas det tillbaka & sedan sägs det igen? Räcker nu! Varför sparka på den som redan ligger/låg?


Sovit på saken & du finns inte på min karta mer. Tack & hej!


 


Min blogg mina ord & här klagar jag & skriver det jag vill. UNDERSTUND?


Av Mija - 8 maj 2011 09:04

Vaknade tidigt i dag av att solen lyser in & det vart varmt. Är trött men vill inte sova. Kan ta mig en powernap senare. 


I går var en dålig dag el kväll rättare sagt. Men nu vet jag vart jag står så hör inte av dig igen för nu räcker det. Trodde väl att jag var starkare än vad jag är i det fallet, men som sagt i bland är man svagare. Men nu är det stopp! Det finns andra som kanske vill ha det som du men inte jag.Så leta vidare du. CAPICE?


Dottern har sovit hos sin pappa i nattdet gillas av mig hoppas hon haft det bra & att det blir fler ggr för deras skull. 


Får se vad som händer i dag, cykla m vovven ska jag & tvätta men sen vet jag inte...


Ha en skön söndag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mija Derdour

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

MIJAS BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards